Az Ecseri úti metrómegálló megújuló környezete

Néhány hónapon belül befejeződik az Ecseri úti metrómegálló akadálymentesítése. Ferencváros Önkormányzata ezt követően magát a teret is szeretné megújítani, hogy a felszínen is barátságos és kulturált környezet fogadja a járókelőket. A megújuláshoz szükséges tervek az előttünk álló hónapokban készülhetnek el.

Ahhoz, hogy a tervezőket a megfelelő instrukciókkal lehessen ellátni, először döntést kellett hozni a téren található szolgáltató bódék, pavilonok sorsáról. Az önkormányzat felmérte a tulajdonosok, bérlők igényeit, és a képviselőtestület részletesen megtárgyalta a kérdést. Végül úgy határozott, hogy a jövőben a korábbi 20 pavilonnál jelentősen kevesebbet engedne a téren megjelenni, és ezek is megújult, egységes külsőt kapnának.

"
Ferencváros Önkormányzata szeretné megismerni az Ön használati szokásait és véleményét az Ecseri úti metrómegállónál található pavilonokról.
Kérjük, töltse ki kérdőívünket 2021. november 28-ig, és legyen részese a közös gondolkodásnak!



HELY
Budapest IX., Ecseri úti metrómegálló
(26 értékelés)
Értékelem a projektötletet

Kártyaszám:
Születési év:
Másik kártyával szeretnék szavazni
2021/11/22 - 19:59

Az emelt ágyások túl szélesek és néhány helyen inkább korlátozzák a gyalogos forgalmat, mintsem esztétikusak. Jobbára a fák körül volna csak érdemes meghagyni őket, de persze még több és több fát kellene ültetni, tele fával az egész parkot. Többek között a tér előtt, az Üllői úti elválasztó sávra is érdemes volna, a már meglévő, illetve a lifthez tervezett új gyalogátkelőhely közé, de mindenképpen legalább zöldíteni azt is, ha a közművek engedik. (Hasonlóan majd a túlsó oldalon is a benzinkút és templom között.) Az Üllői út irányában annak déli oldalára tervezett kerékpársávot pedig minél szélesebbre ("kerékpársztráda" szélességűre) kellene építeni, és minél több helyet hagyva, hogy legalább az úttal párhuzamos gyalogosforgalmat minél kevésbé zavarja, ha már a metró miatt rendszeres lesz a keresztező forgalom. Ha lesz a kereszteződésben mind a négy irányban gyalogátkelőhely, akkor pedig érdemes már a kerékpársávokat is megépíteni hozzá, itt is, meg az út túlsó oldalán, a Zágrábi út felé is tekernek sokan (ahova kifelé irányban szintén nem ártana majd a sáv egyszer, de ez már nem ide tartozik.)

Válasz