Budapest új körútja

A kérdőívre eddig 2227 kitöltés érkezett

1. Tájékozódott Ön előzetesen a www.budapestujkorutja.hu oldalon, és megismerte a nyomvonalváltozatokat?

Loading...
2189 db
igen
8 db
nem

2. A fenti adatok ismeretében, és tekintettel arra, hogy az Új Duna-hídnak és a kapcsolódó úthálózat első, a Gubacsi út-Illatos úti csomópontig tartó szakaszának megépítéséről már döntés született, mennyire fontos Önnek, hogy az úthálózat teljes mértékben (II. szakasz is) kiépüljön, hogy a megnövekedett forgalmat megfelelően kialakított utakon kapcsolja be a város úthálózatába?

Loading...
223 db
1
106 db
2
106 db
3
359 db
4
1194 db
5

3. Kérjük értékelje 1-5 között, hogy az úthálózat kiépítése során mennyire fontosak Önnek az alábbi szempontok!

Loading...
188 db
1
176 db
2
280 db
3
492 db
4
799 db
5
Loading...
82 db
1
105 db
2
219 db
3
460 db
4
1089 db
5
Loading...
167 db
1
182 db
2
238 db
3
424 db
4
963 db
5
Loading...
166 db
1
135 db
2
219 db
3
436 db
4
995 db
5
Loading...
98 db
1
160 db
2
246 db
3
480 db
4
949 db
5
Loading...
52 db
1
42 db
2
116 db
3
427 db
4
1333 db
5
Loading...
47 db
1
34 db
2
89 db
3
328 db
4
1475 db
5

4. Ön valamelyik közvetlenül érintett lakóterületen lakik-e jelenleg?

Loading...
223 db
Igen, a József Attila lakótelep Határ úthoz közelebbi felén.
199 db
Igen, a József Attila lakótelep Ecseri úthoz közelebbi felén.
198 db
Igen, közvetlenül a Határ út melletti területen.
281 db
Igen, a Wekerletelep Határ úttól távolabbi részein.
38 db
Igen, az Aszódi utcai lakótelepen.
90 db
Igen, a Kékvirág lakótelepen, a Bihari utca Üllői úthoz közelebbi felén.
704 db
Nem, de ezen a területen rendszeresen közlekedek/fogok közlekedni.
156 db
Nem, nem ezeken a területeken lakom, közeli hozzátartozóm lakik itt.
305 db
Nem, nem ezeken a területeken lakom, közvetlenül nem vagyok érintett.

5. Kérjük, amennyiben a közvetlenül érintett területeken lakik, értékelje, hogy Önt melyik tényező mennyire zavarja az alábbiak közül?

Loading...
56 db
1
67 db
2
187 db
3
386 db
4
559 db
5
Loading...
28 db
1
52 db
2
137 db
3
270 db
4
821 db
5
Loading...
25 db
1
59 db
2
124 db
3
252 db
4
845 db
5
Loading...
58 db
1
81 db
2
202 db
3
340 db
4
583 db
5
Loading...
85 db
1
111 db
2
242 db
3
253 db
4
554 db
5
Loading...
74 db
1
116 db
2
284 db
3
363 db
4
382 db
5
Loading...
62 db
1
128 db
2
258 db
3
360 db
4
420 db
5
Loading...
138 db
1
140 db
2
248 db
3
311 db
4
405 db
5
Loading...
100 db
1
154 db
2
259 db
3
301 db
4
408 db
5

6. Melyik fontosabb Önnek?

Loading...
635 db
Fontosabb számomra, hogy a beruházás a lehető legkevesebb meglévő zöldfelületet érintse.
1496 db
Fontosabb számomra, hogy a beruházást követően az úthálózat környékén lakók életminősége ne romoljon.

7. Melyik fontosabb Önnek?

Loading...
409 db
Fontosabb számomra, hogy a beruházás a lehető legrövidebb idő alatt valósuljon meg. (Felszínen vezetett út zajvédő falakkal)
1698 db
Fontosabb számomra, hogy a műszaki megoldás esztétikusabb legyen. (Alagútépítés az út számára)

8. Melyik fontosabb Önnek?

Loading...
1614 db
A Határ úti nyomvonalváltozatok esetében fontosabb számomra a Kiserdőnek, mint összefüggő zöldterületnek a védelme.
486 db
A Határ úti nyomvonalváltozatok esetében fontosabb számomra a villamos és a Határ út közötti fasor megtartása.

9. Melyik fontosabb Önnek?

Loading...
1048 db
Fontosabb számomra, hogy a beruházás a lehető legkisebb mértékben érintsen zöldfelületeket.
1040 db
Fontosabb számomra, hogy ne alakuljanak ki közúti torlódások és dugók.

10. Melyik fontosabb Önnek?

Loading...
924 db
Fontosabb számomra, hogy a beruházás a lehető legkisebb mértékben érintsen zöldfelületeket.
1148 db
Fontosabb számomra, hogy az úthálózat forgalma a lakott területektől a lehető legtávolabb haladjon.

11. A fenti adatok alapján Ön mit gondol, az 1. verzió megvalósulása esetén hogyan változik a megépülő útszakasz közvetlen szomszédságában élők életminősége?

Loading...
315 db
Jelentősen javul.
432 db
Kis mértékben javul.
465 db
Összességében nem változik (bizonyos tényezők romlanak, mások javulnak).
39 db
Nem befolyásolja.
296 db
Kis mértékben romlik.
462 db
Jelentősen romlik.
59 db
Nem tudom eldönteni.

12. Amennyiben az 1. megoldás valósul meg, Ön részt venne-e a beruházással érintett területekre vonatkozó közösségi tervezésben?

Loading...
422 db
Igen.
523 db
Talán.
375 db
Nem.
606 db
Nem itt lakom.

13. A fenti adatok alapján Ön mit gondol, a 2. verzió megvalósulása esetén hogyan változik a megépülő útszakasz közvetlen szomszédságában élők életminősége?

Loading...
574 db
Jelentősen javul.
485 db
Kis mértékben javul.
331 db
Összességében nem változik (bizonyos tényezők romlanak, mások javulnak).
71 db
Nem befolyásolja.
237 db
Kis mértékben romlik.
302 db
Jelentősen romlik.
36 db
Nem tudom eldönteni.

14. Amennyiben a 2. megoldás valósul meg, Ön részt venne-e a beruházással érintett területekre vonatkozó közösségi tervezésben?

Loading...
459 db
Igen.
525 db
Talán.
331 db
Nem.
604 db
Nem itt lakom.

15. Az 1. és 2. Határ út menti változat közül Ön melyik verziót részesíti előnyben?

Loading...
369 db
1 - A félig nyitott alagútban vezetett megoldást részesítem előnyben.
1477 db
2 - A végig alagútban vezetett verziót preferálom.

16. A fenti adatok alapján Ön mit gondol, a 3. verzió megvalósulása esetén hogyan változik a megépülő útszakasz közvetlen szomszédságában élők életminősége?

Loading...
1047 db
Jelentősen javul.
369 db
Kis mértékben javul.
199 db
Összességében nem változik (bizonyos tényezők romlanak, mások javulnak).
53 db
Nem befolyásolja.
131 db
Kis mértékben romlik.
234 db
Jelentősen romlik.
25 db
Nem tudom eldönteni.

17. Amennyiben a 3. megoldás valósul meg, Ön részt venne-e a beruházással érintett területekre vonatkozó közösségi tervezésben?

Loading...
607 db
Igen.
446 db
Talán.
284 db
Nem.
604 db
Nem itt lakom.

18. A fenti adatok alapján Ön mit gondol, a 4. verzió megvalósulása esetén hogyan változik a megépülő útszakasz közvetlen szomszédságában élők életminősége?

Loading...
188 db
Jelentősen javul.
194 db
Kis mértékben javul.
262 db
Összességében nem változik (bizonyos tényezők romlanak, mások javulnak).
31 db
Nem befolyásolja.
254 db
Kis mértékben romlik.
1092 db
Jelentősen romlik.
19 db
Nem tudom eldönteni.

19. Amennyiben a 4. megoldás valósul meg, Ön részt venne-e a beruházással érintett területekre vonatkozó közösségi tervezésben?

Loading...
345 db
Igen.
371 db
Talán.
593 db
Nem.
587 db
Nem itt lakom.

20. A 3. és 4. Határ út menti változat közül Ön melyik verziót részesíti előnyben?

Loading...
1534 db
3 - A Határ út alatt, alagútban vezetett megoldást részesítem előnyben.
398 db
4 - A Határ út újrafelosztásával és zajvédőfallal ellátott felszínen vezetett verziót részesítem előnyben.

21. A Határ út menti változatok esetén Ön inkább melyik változatokat részesíti előnyben?

Loading...
537 db
1-2 - A Kiserdő területén, a lakóépületektől távolabb vezetett verziókat részesítem előnyben. (1. és 2. verziók)
1288 db
3-4 - A Határ út mai nyomvonalán futó, a zöld felületeket jobban megóvó verziókat részesítem előnyben. (3. és 4. verziók)

22. A fenti adatok alapján Ön mit gondol, az 5. verzió megvalósulása esetén hogyan változik a megépülő útszakasz közvetlen szomszédságában élők életminősége?

Loading...
87 db
Jelentősen javul.
85 db
Kis mértékben javul.
180 db
Összességében nem változik (bizonyos tényezők romlanak, mások javulnak).
66 db
Nem befolyásolja.
224 db
Kis mértékben romlik.
1257 db
Jelentősen romlik.
84 db
Nem tudom eldönteni.

23. Amennyiben az 5. megoldás valósul meg, Ön részt venne-e a beruházással érintett területekre vonatkozó közösségi tervezésben?

Loading...
260 db
Igen.
279 db
Talán.
606 db
Nem.
690 db
Nem itt lakom.

24. A fenti adatok alapján Ön mit gondol, a 6. verzió megvalósulása esetén hogyan változik a megépülő útszakasz közvetlen szomszédságában élők életminősége?

Loading...
114 db
Jelentősen javul.
101 db
Kis mértékben javul.
188 db
Összességében nem változik (bizonyos tényezők romlanak, mások javulnak).
66 db
Nem befolyásolja.
276 db
Kis mértékben romlik.
1143 db
Jelentősen romlik.
87 db
Nem tudom eldönteni.

25. Amennyiben a 6. megoldás valósul meg, Ön részt venne-e a beruházással érintett területekre vonatkozó közösségi tervezésben?

Loading...
282 db
Igen.
278 db
Talán.
607 db
Nem.
673 db
Nem itt lakom.

26. A két Ecseri úti verzió közül Ön melyiket részesíti előnyben?

Loading...
610 db
5 - A ferencvárosi pályaudvar felett felüljárón vezetett megoldást részesítem előnyben. (5. verzió)
1154 db
6 - A ferencvárosi pályaudvar alatt, alagútban vezetett megoldást részesítem előnyben. (6. verzió)

27. Az alábbi változat-csoportok közül Ön melyiket támogatja inkább?

Loading...
1514 db
Inkább a Határ út menti verziókat támogatom. (1-4. verziók valamelyike)
376 db
Inkább az Ecseri utat érintő verziókat támogatom. (5-6. verziók valamelyike)

28. Mi az Ön neme?

Loading...
1607 db
férfi
534 db

29. Mi igaz Önre az alábbi állítások közül?

Loading...
821 db
Van kiskorú gyerekem
122 db
Van kiskorú unokám
428 db
Kutyatartó vagyok
120 db
Akadálymentesen közlekedem
1280 db
Szeretek sportolni
1890 db
Szeretek a szabadban lenni

30. Mi az Ön legmagasabb iskolai végzettsége?

Loading...
6 db
nincs végzettségem
16 db
8 általános
41 db
szakiskola – érettségi nélkül
456 db
középiskola – gimnázium és szakközépiskolai érettségi
1625 db
főiskola/egyetem

31. Mi az Ön hivatalos családi állapota?

Loading...
691 db
nőtlen/hajadon
1126 db
házas
149 db
regisztrált élettársi kapcsolat
132 db
elvált
25 db
özvegy

32. Milyen az Ön munkaerőpiaci helyzete?

Loading...
1713 db
dolgozik teljes munkaidőben
113 db
dolgozik részmunkaidőben
187 db
tanuló
29 db
munkanélküli, munkát kereső
127 db
nyugdíjas
33 db
GYES-en, GYED-en van
8 db
háztartásbeli
74 db
más

33. Milyen módon közlekedik a leggyakrabban?

Loading...
894 db
Autóval
907 db
Közösségi közlekedéssel
194 db
Kerékpárral
77 db
Gyalog
9 db
Egyéb, éspedig:

34. És milyen módon közlekedik még gyakran?

Loading...
802 db
Autóval
796 db
Közösségi közlekedéssel
752 db
Kerékpárral
1130 db
Gyalog
62 db
Egyéb, éspedig: