Új Duna-híd

Eredmény

I. Általános kérdések

Az Új Duna-híd megépítése naponta 37.000 gépjárművel csökkenti a belvárosi hidak forgalmát, a Fővárosi Önkormányzat hatáskörébe tartozó, kiegészítő forgalomcsillapító intézkedések (pl. pesti alsó rakpart forgalomcsillapítása, Rákóczi úti tengely forgalmának csökkentése) bevezetésével pedig akár 50.000 autóval is kevesebb közlekedhet a budapesti hidakon. Ennek az az oka, hogy az M1-M7 felől az Egér úton és az Andor utcán Budapestre érkező autók a jövőben elkerülhetik a Rákóczi hidat, és az új hídon haladhatnak. Azáltal, hogy a Rákóczi híd délről érkező forgalma csökken, a Rákóczi híd a jövőben a Petőfi híd és az Erzsébet híd forgalmának átvételében is nagyobb szerepet tölthet be.

II. Az Új Duna-híd úthálózatának budai oldali szakasza - a Fehérvári úttól a Dunáig

Ebben a részben a híd úthálózatának budai szakaszáról kérdezzük, mely a Fehérvári úttól a Dunáig tart.

III. Az Új Duna-híd, és úthálózatának Csepel-szigetre eső szakasza, valamint a Ráckevei (Soroksári-)Dunán építendő híd

Ebben a részben a két hídon tervezett fejlesztéseket láthatja, illetve az úthálózat Csepel-szigetre eső szakaszáról kérdezzük.

IV. Az úthálózat pesti oldalra eső szakasza

Ebben a részben a pesti oldalra eső szakaszról kérdezzük.

V. A kitöltőre vonatkozó kérdések

A statisztikai feldolgozás érdekében kérjük válaszoljon néhány Önnel kapcsolatos kérdésre.